Komunikat o błędzie

  • Notice: unserialize(): Error at offset 691 of 751 bytes w _ctools_export_unpack_object() (linia 820 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/includes/export.inc).
  • Notice: Undefined index: body w ctools_custom_content_type_get_conf() (linia 150 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).
  • Notice: Undefined index: title w ctools_custom_content_type_render() (linia 177 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).
  • Notice: Undefined index: body w ctools_custom_content_type_render() (linia 180 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).
  • Notice: Undefined index: format w ctools_custom_content_type_render() (linia 185 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).

Raporty medialne

To kwintesencja monitoringu mediów. Rodzajów raportów jest tyle, ilu naszych Klientów. Źródła i częstotliwość analiz są zawsze ustalane indywidualnie, a wsparcia merytorycznego w tym zakresie udziela, oprócz doradcy Klienta, także analityk mediów. Raporty medialne możesz wykorzystywać w bardzo wielu obszarach. Najważniejsze z nich to nadzór i prewencja wizerunku, działania marketingowe oraz zarządcze. 

W zależności od przeznaczenia raport ma formę: 

  • zestawienia statystycznego
  • analizy wizerunkowej
  • infografiki
  • badania dotarcia komunikatu do odbiorców mediów
  • analizy efektywności działań komunikacyjnych z rekomendacjami rozwiązań wizerunkowych
  • analizy nisz komunikacyjnych 
  • analizy kampanii reklamowej
  • badania widoczności marki/analizy sponsoringowej